Long time ago

Hey.
Nu var det ett tag sen jag uppdaterade, men jag har haft mina skäl till det.
Har hänt ganska mycket faktiskt :P
Tagit in 3 vilda kattungar, två av dem fick inte mat, en av den fick stryk och den tredje tog vi in för att ge bort den. Det är ett gasnak stort ansvar för att få dem tama. Får ha dem på mitt rum tills dem är tillräckligt tama att släppa ut i resten av huset. Jag har min egna lilla kissekatt ^^ Soya heter hon och är sköldpaddsfärgad :D
Och igår hade jag lämnat dem för mycket ensamma så de hade gjort sina behov i min säng, så när jag har skrivit detta så ska jag ta och städa rummet och så.... Vill inte att de ska göra sina saker över allt så det luktar i hela rummet. Inte spec trevligt.

Snart börjar skolan med :O Vart tog sommarlovet vägen??? :O

Det var nog de jag hade att skriva  just nu ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0