Rubiklös

Nu är det frdag igen ^^
Det var jäklar va fort veckorna går. På tisdag börjar man skolan igen. Ganska bra schema iaf ^^
Va på sporttjänst idag, med Lana för att Linus och Eva va i stockholm på mässa. Det gick fina fisken.
Sen när jag skulle sticka till Algots för att köpa något att äta så haffade Syrran mig. Hon hade varit inne på banken och sätt mig. Så vi fikade på lilla bageriet. Förvånar mig lite faktiskt att vi höll sams under den stunden xD Men hon har väl insett att det inte funkar längre. Men men

Imon är jag ensam hemma. Ska ta ladugården själv, fast mamma och pappa tjatar att det måste vara någon hemma ifall att det skulle hända något. Egentligen undrar jag om de vill ha någon där ifall jag inte klarar de själv, men de har sagt att de vet att jag klarar det, men det är säkert bara jag som tycker så :P Fast jag vet själv att jag klarar det ^^

Nu är det slutskrivet ^^
Over and out ;D 

M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0