Skulle alltid vara du och jag


Vad hände med att det alltid skulle vara du och jag? Något kom snett, vi glev ifrån varandra. Jag fattar fortfarande inte vad det är. Men jag kommer ihåg allt med dej. När vi stod på höskullen och kollade ner. Vi låssades att vi hoppade och planerade vilka som skulle få komma på våra begravningar. Eller då vi hjälptes åt och red in Melina. Allt sånt har ett eget rum i min hjärna som inte går att ta bort. Eller de gånger du, jag och natta cyklade ut till Onkö flera gånger på en dag. Det är sånt som alltid kommer vara kvar. Den gången du följde med till Hornsö. Fy fan va jag saknar dej, hjärtat. Kommer alltid finnas för dej, även om vi inte syns så mycket längre. Men du vet att jag är här, och så länge du vill så kommer jag alltid vara din kompis. <33

Anna-Maria <3 Anna

:)

Kommentarer
Postat av: annamaria

Jag finns här för dig och kommer alltid att göra det. Jag älskar dig<3

2009-08-30 @ 16:57:24
URL: http://jagvillintevaraharry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0