Trötta torsdagen

Hey. Jag vet att jag inte har uppdaterat så mycket. Men om jag ska vara ärlig så har jag mått skit, och då hade jag bara inte lust att blogga.
Men nu har skolan börjat iaf. Det gick faktiskt ganska bra ^^ Schemat är bättre än det var i 2:an iaf. Och sen hade jag ju ett prov som jag skulle ha gjort, för att jag inte klarade det i 2:an. Men nu hade Leffe fixat så att en annan speciallärare ska hjälpa mig och två andra att fixa mattesaken :D hur bra är inte de? ^^ Så nu går det framåt.

Och förlåt Anna, jag ska bättre mig ;D
Och jag saknar dej verkligen. Det gör jag. Tänker "Nu ska jag ta och fråga Anna om hon vill hitta på något" men det har alltid kommit något emellan. Men hoppas att du kan förlåta mig och leka med mig snart ^^ Kommer ihåg alla minnen med dej :( Ska det ta slut så fort? Vill inte det. Jag älskar dej mer än du anar! Puss på nosen! <33333

Blir jag godkänd nu Annispannis? ;) <33

Kommentarer
Postat av: annamaria

Mer än godkänd vännen, jag älskar dig och fy sjutton vad jag saknar våra stunder! Du är en av dom finaste jag känner Anna <3<3

2009-08-28 @ 20:43:45
URL: http://jagvillintevaraharry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0