Dagens skämt

Jag har ramlat TRE ggr idag i skolan. Snacka om att man är klumpig! Haha fast sista gången var inte så jättekul. För då blev det att åka till vårdcentralen och sen till akuten. När jag ramlade så tog jag emot smällen med armbågen så kunde inte röra den och ingen kunde röra den för att det gjorde så ont. Och det gör fortfarande ont, men inte lika farligt.

Usch :) Blir ett kort inlägg för nu ska jag tvätta håret och sen sova :) Lägger upp två bilder från Jennys mobil på skorna jag vet att jag kommer få av mamma ;D
ewfreqw
asf
Är de inte snyyyyygga? :))

Natti!


Kommentarer
Postat av: annamaria

jättefina :D

2009-12-17 @ 17:09:56
URL: http://jagvillintevaraharry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0