:)

jlh
Jahopp...
Jag är trött och klockan är 10 :P
Haha men igår var det ehn heldag med EVelina (: Kuligt värre. Fast kanske inte när vi skulle åka hem och hennes bil inte fungerade. Så då kom jag hem vid halv 2 och somnade kvart i. Så idag har det inte hänt så mycket. Tagit stallet och bara tagit det lugnt. Sitter just nu hemma och mår inte alls så jättebra.Ont i huvudet och i nacken, trött i hela kroppen och lite. Fundera på att gå och lägga mig kanske, men inte kul det heller. Kanske har drukit för lite vatten. Troligt.

Säger bara att nästa gång ska jag inte ljuga för dig Anna ;) Men vi får ta och prata igenom när båda kan så kommer jag ;)

Det var lite uppdatering från min sida (:

(Taga nyår!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0