Fredag!

Just nu sitter jag framför tv med idol på. Lyssnade på Westlifes nya låt, helt underbar!

Var på forsa auktionen idag. Jag tycker att det är ganska roligt att vara med, men idag var det bara drygt. Men sen hem och käka pizza och gutt var de ;)))

Om jag känner mig själv så kommer jag inte kunna sova sen. För jag sov från typ 1 till kvart över 3. Men jag fixade så att jag fick sovmorgon imon, skulle egentligen ha jobbat. Och jag har kommit på att jag vill ha två fiskar, jag kommer ihåg när jag hade det när jag var mindre, och nu är jag sugen på att igen :D Ska övertala mamma att köpa två till mig :))

Innan jag ska sova med så ska jag kolla på Flickan som lekte med elden. Mamma hade tydligen köpt den idag utan att säga något till mig så det blir att kolla på den snart :D

Natti :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0