Jag tror att jag håller på att bli sjuk...

Usch jag känner mig så trött just nu. Jag har pluggat ända sen jag kom hem, och det känns inte som om jag kan något, men det visar sig ju imon? Men jag funderar allvarligt på att gå och lägga mig. Jag har haft ont i magen sen jag kom hem. Trodde att det skulle gå om när jag hade ätit men det blev typ värre. Det känns som om jag ska spy, vill verkligen inte bli sjuk nu. Det är snart lov och då vill jag vara frisk så att jag kan börja rida och göra något kul med kompisarna!

Men nu ska vi inte klaga för mycket. Det är säkert någon som har det värre än jag. Nu kommer mamma hem så ska prata lite med henne innan jag ska sova.

Natti (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0