Jippie!

Eller något. Det är mysig snööööö ute :D
Jag älskar snö! Och som vanligt så var det ju plugg idag efter man kom hem från skolan, men jag var bara tvungen att leka av mig lite i snön. Jag tror inte att jag har lekt så mycket med hundarna som jag gjorde för bara 10 minuter sen :D Haha och så försökte jag bygga en snölykta men Fanny bara tog mina snöbollar hela tiden. Och när jag väl hade fått upp en fin lycka så ramlade allt samman! Haha och så försöke jag göra en snöängel men den förstörde Fanny med :D haha

Skolan idag var väl okey. Jag hade så ont i magen när jag vaknade, men jag sov till halv 10 och sen åkte jag till skolan. På idrotten var det dans, det var faktiskt ganska kul :D. Sen var det svenska prov som gällde, jag tycker att det kändes ganska bra, men ska ju inte säga förmycket ^^ Men nu tycker jag att man kan säga att jag är på ett ganska bra humör :D

Just det, när jag, Minna, Anso och Annie stod och väntade på bussen. Så skulle jag bara putta till Minna för skoj skull, men det slutade upp med att jag låg på marken! Haha så kan det gå^^ Jag trodde inte att jag hade så dålig balans, men det var ju halt ;)

Det var min dag :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0