Jullov!!!!

sdfNu har jag jullov! ÄNTLIGEN!! Nu kan man äntligen få ha sovmorgon, göra vad man vill när man vill. Så nu kanske jag kan ta och rida igång min polle igen. Det skulle vara på tiden. Men sen å andra sidan så nästan längtar jag till vekca 4 när APU:n börjar. Den här gången tror jag att jag har valt perfekt plats att vara på. City Blommor på köpingen i mönsterå. När jag var där och frågade så blev hon jätteglad och sa att det var självklart att jag kunde få vara där. Och så berättade hon att det  var fler som jobbade där och att jag skulle ha en hund som kollega några gånger ^^ Jag tror att det kommer att bli perfekt. Och det blir kanske inte så jobbig stämning, eftersom jag känner dem lite allihop. Det kan ju oftast bli en sån stämning när man inte har så mycket att göra eller säga till varandra. Men det kommer någo att bli bra :))

På schemat imon så blir det städning, ska även ta stallet och kanske hinna rida ut en sväng. På lördag var det tydligen glögg party hos Therese och Magnus, men jag får se om jag följer med eller så ska jag sitta hemma och göra tacos och bara vara själv, det låter faktiskt lite lockande. Bara sitta och tänka, umgås med djuren och försöka resa upp självförtroendet.

Så som sagt är skolan slut för detta år. Gjorde sista provet idag, jag tycker att det kändes bra, jag skrev på allt men om det är rätt det får vi la se. Och så hade vi julmässa i skolan. Det var kul, vi sålde 3 eller 4 ljuslyktor! :) Fast det var lite drygt efter ett tag och jag hade jävligt ont i armen. Och idag så ramlade jagh faktiskt inte ;) Men var nära på men det låssas vi inte om ;)

Nu blir det film och läsa min bok ps. i love you, den är skitbra! Rekomenderas starkt!

Carro & Anna, vad skulle jag göra utan er? Love you guys! <3

Tjing! (:

Kommentarer
Postat av: C

Saknar dig så mkt<3 älskar dig gumman<3<3

2009-12-17 @ 22:37:27
URL: http://caaroos.blogg.se/
Postat av: annamaria

Saknar er jättemkt!<3



Anna lek med mig snart?

2009-12-19 @ 20:29:51
URL: http://jagvillintevaraharry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0