Måndag igen

Ingen ångest över att det var skola, för att det var ju ingen ;)
Idag har det inte hänt så mycket.
Blev väckt av pappa genom att han står vid trappan som är på andra sidan min vägg och skriker på mamma att hon ska komma ner för att vi hade besök och jag kan säga att det hördes genom väggen så att det väckte mig. Inte precis bästa sättet att bli väckt på kan jag säga. Uscha. Men sen satte jag mig i traktorn och hämtade mig världens finaste gran ;) Att den är snodd behöver vi inte nämna ;) Men det blir nog att kapa den tror jag. Den var lite längre än jag hade tänkt mig. Men det blir nog perfa sen. Sen tog jag stallet och bara tagit det lugnt. Jag tycker inte att jag gör annat, men det är ju lov? Haha

Jag har även varit ute och gått med hundarna, och jag kan säga att det är inte lätt att ut och gå med dem. Hade dem lösa så de sprang överallt. Så fick ropa på dem att de skulle stanna eller att de skulle komma till mig. Haha men det var nog det jag hade att komma med idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0