Onsdag...

Jag trodde att jag skulle slippa plugga när jag kommer hem, men så blir det nog inte. Har prov imon, och två nästa vecka eller 3 egentligen. Och så har jag en stor presentation som ska redovisas på måndag.
Och proven är ett på måndag, eller det är ett halvt om butiksmatte som jag inte klarade i 2:an. På tisdag är det 1 om Upplyssningen i svenska B. Och på onsdag är det prov på Näthandel B.
Jippie, eller inte.

Det är ett under att jag inte har gått under än asså. Det har kännts så flera gånger, men efter ett tag så känns det ju bättre, men det varar inte länge. Men det är väl bara att bita ihop, det är ju trots allt bara en vecka kvar i skolan.

Men nu ska jag dra till bussen och sen hem och plugga... Önskar mig lycka till :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0