Seeg tisdag!

Idag är det verkligen en seg tisdag. Jag ville inte stiga upp ur sängen, det var så varmt under täcket medans det var kallt i hela huset. Men det var ju bara att pallra sig upp ur sängen och göra sig iordning. Och eftersom jag hatar att åka bussen  p g a alla jävla snorungar hela tiden, så frågade jag mamma om hon skulle handla vid 8 så kunde jag ju åka med henne ut, men det hann hon inte så fick ta bussen iaf. Men det gick ju bra iaf. Jobbade färdigt med uppgifterna och skickade in dem så nu är det färdigt med.

Fick lite ångest idag med. Så nu har jag bestämt att jag ska sluta **** och sluta äta godis. Jag mår så dåligt av det första så att jag ska försöka sluta. Och eftersom mamma och pappa inte vet om det så är det lik bra att sluta innan de får reda på det.

Skriver mer sen (: väntar på att det ska komma upp en sköldpadda till Louise på FacebooK ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0