Skroten & Bengan !

Godmorgon, eller ja god eftermiddag?

Somnade vid halv 1 inatt. Men jag kollade på Flickan om lekte med elden och jag kunde bara inte sluta kolla, men sen vid halv 1 så sa mina ögon stop så då stängde jag av datorn och somnade med en gång ;)
Så väckte mamma mig vid halv tio så åkte vi ut till köpingen. Där inhandlade vi lite saker till syrran bil, och skulle åka till djuraffären men de öppnade ju inte förens 10. Så vi åkte till ICA istället och handlade lite saker där. Och tanten som stod i kassan kan ju lära sig att vara lite mer snabbtänkt och rensa vaxet ur öronen!
När vi körde tillbaka till djuraffären så hade de öppnat och så köpte jag mina fiskar (för egna pengar ;)) Det blev två guldfiskar, en ny pump, lite mer stenar, en ny riktigt växt och lite mat. Varför jag just valde att ta två guldfiskar, jag hade en svart guldfisk när jag var mindre, som jag döpte till Lakris. Men han dog och så klart blev jag jättelessen, jag menar jag var ju ett barn bara ;)

Så De får heta Skroten och Bengan :P jag tyckte att Skroten passade för att han har typ rostfärg. Och såå tänkte jag att på skroten brukar det ju vara rostiga bilar eller så :P Och Bengan vet jag inte vart jag fick det ifrån. Men jag tror inte egentligen att Bengan är en han, för jag tyckte att hon på djuraffären sa att hon/han var dräktig :P Men det visar sig väl sen om det är en Bengan eller Bingan ;)

Nu ska jag ta och tvätta lite mer kläder, har inte alls några kläder kvar i min garderob. Och sen måste jag ta och städa undan lite på rummet så att jag kan ha min glaskupa där ;) Hade tänkt ha den på nattygsbordet, men får se om det får plats och så.

Ha de bra :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0