Torsdag, snart fredag!

Kunde det inte ha varit helg idag istället?
Just nu är jag sjukt trött på skolan. Men det är ju bara att pallra sig dit, man har ju bara ett halvår kvar! Det gick väl bra i skolan idag, men sista lektionen var ganska seg och jag började må dåligt. Sen fick jag skjuss hem av pappa och när man väl kom hem så blev det till att äta och sen lägga sig i sängen med datorn i knäet och spela spel på fadebook, mycket viktigt ;) Och naturligtvis så somnade jag, eller jag vilade i 3 kvart. Det var ganska skönt faktiskt. Men nu har jag jätteont i armen. Typ någon sorts träningsverk?

Imon är det bara halvdag i skolan. Slutar halv 12! Så då blir det nog att åka hem och ta stallet tror jag. Jag tycker att det börjar bli så kallt så jag vill att hästarna ska in.

Nu ska jag antingen plugga eller gå ner och kolla tvätten (:

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0