Var det du?

Förut idag så var jag ute och gick. Efter en halv km så stannade jag för att kolla på månen och molnen som blåste förbi. Just då kom jag och tänka på Jimmy, om han såg mig, om han kollade ner på mig just då eller vart han var då. Jag slöt mina ögon och började gå igenom alla minnen som jag har haft med honom. Precis när jag hade slutit mina ögon så svepte det förbi en vind, annars var det helt vindstilla. Jag kanske bara inbillar mig, men jag tycker att det verkar som om det var hans tecken att visa att han var här. Tror att jag stod i en kvart och bara kollade upp mot månen och alla moln. Innan jag började gå hem så gjorde jag en slängkyss mot himlen, till min bror.

Det kanske verkar konstigt, men alla vet vad jag pratar om, om de har förlorar någon som de verkligen älskade. Jag tror att en människa finns här även om deras kropp inte lever längre. Jag har många gånger "sett" Jimmy. Då menar jag inte att jag har sett honom så, utan att det finns tecken på att han kan ha funnits i rummet. Men det vill jag inte gå in på.

Men min fråga är: var det du Jimmy? Om det var de så vill jag bara säga att jag älskar dig och du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta. Men jag kommer aldrig att få svar på den frågan.

:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0