020709

Blev inget inlägg igår :P
Men jag gick iaf ut och målade, det blev bara två penseldrag sen var färgen slut ^^
Red gjorde jag med. Men det var så mycket flugor och annat skit.

Igår och idag kände jag mig så shopping sugen :P
Så jag köpte mig en väska. Jag älskar väskor :D Men jag har en bild på den men hinner inte lägga upp den nu för att den ligger på kortet som är i kameran och den ligger i väskan ^^
Jag köpte mig en fläkt idag. Den kan jag ladda upp. FläktenHar inte kunnat sova på hela natten p.g.a att det har varit så varmt och att det har varit så mycket flugor. Men så här ser den ut. Hoppas jag får hem den snart :D
Och så beställde jag mig två skor igår. Det går inte att ladda upp bilder på dem men jag länkar dem så kan ni ju kolla ;)
http://www.skopunkten.com/Damskor/Modeller/Kangor-boots?art=248979&source=productrecomandations
&
http://www.skopunkten.com/Damskor/Modeller/Gummistovlar-(1)?art=231779
De första skorna ska jag ha på bröllopet och 50-år festen :D Tycker att jag är ganska duktig att ha hittat skor som jag gillar ^^

Nehe nu måste jag gå och blåsa mig i håret och ta på mig ^^ Fira William idag han fyller 1 år :D Grattis!
(Hoppas på att få köra lite bil idag ;D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0