030709

Idag är det min mammas födelsedag :D
Just nu är hon i Ekebo så grattade henne genom sms.

Och igår på kalaset så blev jag stycken av en blining, men det har jag ju blivit förut så jag tänkte inte mer på det. Föutom när det böjade svullna oh bli jätteirriterat. en jag tänkte att det typ blev så av dem betten, och att det skulle gå över under natten, men sån tur har ju inte jag. Utan det är ju kvar och är jättevarmt, har smort in det med kylbalsam, men det hjälpte inte. Så om det inte har gått om tills på måndag så måste jag nog ka in till läkaren  med det.

Men men, nu ska vi inte deppa ihop totalt :P
Men nu är jag trött så jag ska ta och sova lite.Blir upp vid halv 6 imon och jobba och sen direkt till Therese och rida.
byebye :D

(Just det, jag fick hem mina skor idag :D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0