050709 - Söndag

Hej!
Just nu sitter jag och gör om lite bilder :P har inget annat för mig. Och så håller jag på att sortera lite bilder med :P Ville ha en bild men vet inte vart den har försvunnit :P Tusan med! ^^
Har varit på kalas idag, Erik fyllde år :D
Blev att köra lite fotboll med honom, han lyckades bara sätta ett mål på mig ;) Men har lite ont i benen för att han sparkade ju inte lite hårt :P

Men inte hänt så mycket annars, städade lite till mamma kom hem.
Och imon så tror jag att jag sticker till Mormor till tisdag. Mamma opereras på tisdag så då måste jag nog hem. Men vill spendera lite tid med Mormor. Får se om ja hinner blogga imon  eller om jag gör det på tisdag. Men det var vad jag hade att skriva.
Kommer lite bilder i ett annat inlägg :D
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0