Älskade vänner och ridning :D

Tjobre!
Idag var det ju jobb vid 5 som gällde, men mamma väckte mig vid halv 7. Hon hade försovit sig lite ^^
Och sen så åkte  Jag, Minna och mamma ( Minna kom till mig igår, hon ha opererats och mådde inte alls bra :( ) ner till Köpingen för att jag skulle ta blodprov. Det var massa av folk där inne så blev till att vänta. Men när det väl var min tur så gick det fort. Och jag är fortfarande rädd för nålar. Sen efter det så åkte vi till mormor och sen handlade.
Natta kom vid 2 tiden :D Vi bara slöade till klockan var halv 6. Då gick vi ut och fixade en hinderbana till hästarna :D 8 hinder eller något tror jag det blev. Sen var det bara att ta in hästarna och sadla dem och det.

Hoppade 40 och 50 cm med Doolin :D Älskar henne över allt annat! Och Melina var oxå bra :D

Nu är det sängen som gäller :] <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0