Beställning, svett och tårar

Hej igen :)
Idag har jag gjort en beställning ^^ Eftersom jag älskar kort och tavlor så har jag blivit medlem på Fujifilm, tror jag de hette. Så när man blir medlem så får man 100 kort gratis :) Så de kommer hem säkert på måndag eller tisdag. :D

Har hjälpt mamma lite med en bröllopstårta som ska vara tills imon. Och på något sätt kom vi in på att prata om Jimmy<3 Och då började vi båda gråta. Jimmy, Minna och Doolin är de ända som får mig att kämpa! <3

Jobbet idag kunde väl ha gott bättre. Det kändes som om alla korna vill hämnas på mig på något sätt. De sparkade av sig maskinerna hela tiden även att de inte var färdiga! Usch så sur jag blev, och så var det varmt och massa med flugor och allt!! Hoppas det går bättre imon :)

Nu blir det nog film eller sova :)
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0