Feber och allmänt dålig

Inatt sov jag med tre täcken och mjukisbyxor på mig. Om jag inte hade fryst så mycket hade jag svettats ihjäl. Fattar inte att jag kunde bli så kall av att bada. Usch. Och sen tror jag att jag hade feber.

Men jobbade på morgonen för att göra det lätt för pappa (snäll som jag är!) Provmjölkade sista gången för denna månaden. Sen sov jag till kvart i 1 och så. Mådde fortfarande dåligt, men tvingade i mig lite Wook. Det är alltid gott, men hade ingen vidare matlust.  Sen sa jag till pappa att han fick ta ladugården själv, orkade verkligen inte det. Sen har jag bara suttit här hela kvällen och vilat upp mig till imon. Då har jag ladugården själv. Undrar hur det kommer att gå :S

Önska mig lycka till?

Kommentarer
Postat av: annamaria

Lycka till vännen<3

2009-07-14 @ 17:16:08
URL: http://jagvillintevaraharry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0