Gårdagen och 5 år idag! <33

Tjenixen!
Igår var jag nog den stoltaste som fanns! Älskar mig häst verkligen! Natta och jag va ute och red och hoppade lite. Vi hade gjort ett hinder som va upp till knäna på oss ( mej och Natta) och ingen av oss hade provat det. Så Natta tyckte att jag skulle testa ^^ ( Min pålle är lite mer hoppvan än Melina) Och först kan jag erkänna att jag var rädd, är höjdrädd, men ville komma över det :P Så tog sats och hoppade. Hon klarade det galant, men jag var inte beredd på att det skulle vara så högt, så kom av mig lite, men min häst klarade upp det :D Efter ett tag hackade Natta och Melina med bakom Doolin. Så vi hoppade ett natur hinder ( Mitt, eller hur natta ;D ) Och båda hoppade det skitfint! Vi hoppade igen och den här gången hoppade vi två i rad. Doolin klarade det jättefint, Melina med :D Fast Melina hoppade där det var som högst :P Puckohäst^^ Sen tog jag ett sista skutt över två hinder och det gick hur JÄVLA bra som helst :D Doolin har inte kunnat klara två hinder efter varandra, hon har antingen tyckt att det var tråkigt eller så orkade hon helt enkelt inte. Men hon är helt underbar!<33

Och idag har jag haft henne i 5 år! Va tiden går fort! Hon var 6 år när jag fick hem henne, och nu har den gamla tanten blivit 11 år ^^                            Älskar henne! <3498092476346576587



En mycket gammal bild ^^ Men den får duga tills jag får bilder av Natta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0