Halvfint väder och städning på G :)

Hej!
Nu har jag vaknat efter att ha jobbar morgon igen. Det är ganska fint väder ute :P Lite soligt ibland och sen är det monligt ibland :P Men bättre de än regn iaf ;)
Pappa har börjat jobba på Bruket igen och mamma har börjat jobba i ladugården med :) det bästa med allt är att jag är ledig på eftermiddagarna :D Så nu ska jag börja göra rent i stallet, Natta( <3) kommer imon och sen fick vi hem så fint spån idag sa mamma så jag ska ta och göra lite rent. Pappa brukar vara ganska duktig med att bara slänga in saker i stallet, det är det som är så jävla tråkigt på sommaren, han vet inte vart han ska göra av saker så han ställer in det i stallet. Det som ligger där inne just nu är 8 par däck till 2 olika bilar, saker från Saras bil ( han skulle fixa något i den så han tog ur alla saker och la dem i stallet) Och så ligger det massa avsågade brädor med. Hatar när det är så stökigt, och har sagt till honom att det kan var farligt för hästarna, men bryr han sig? Nej, för det är ju inte hans hästar.. Men nu ska jag inte bli på dåligt humör. Det är bara att masa sig ut där göra rent.

Kanske skriver sen :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0