Morgonpass och bra väder!

Halloj!
Hade ju morgonpass idag som alla andra dagar denna veckan. Men jag måste få säga att det går bättre och bättre att ta sig upp ur sängen :P haha

Och idag är det oxå perfekt väder för mig :D Blåsigt och varmt, men får ju ändå inte vara ute så mycket i solen. Men det gör inget för jag var ändå tvungen att städa tills Minna kommer idag ^^

Snart ska jag ut och jobba igen. Men kvällarna brukar gå fort så det är inga problem. Men pappa vill att jag ska ha skor med stålhetta, för att förra veckan så trampade en ko på mina tår och det gjorde ju inte lite ont. Men jag tycker att de är så klumpiga att gå med! Jag måste nog skaffa någon sorts av ögonskydd. De slår med svansarna så fort man ska gå in till dem och så får man den antingen i nacken eller i ögonen, det bränner till redigt ordentligt!

Nehe nu ska jag bädda sängen och sen ska vi äta lite :) Vid 5 ska mamma hämta Minna och sen ska vi till Therese och Magnus. Hoppas det blir grillat ;D

Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0