Repair your broken wings

Hej!
Den text som jag har som rubik kommer från en låt, men jag kommer inte ihåg vad den heter! Haha men aja kommer säkert på det någon gång, Hörde den på radion och tycker att den är jättebra, så det är lite enerverande att jag inte kommer på vad den heter.

Men vi var ju oh badade igår, men jag lägger bara upp en bild :P var typ 10 till ^^ Denna blev jag nöjdast med (: ibland bara älskar jag min kamera :D

Just det, jag har gjort en väldigt "Tjejig" grej för vara mig. Jag har målat naglarna xD Det blev rosa med rött något på :P haha Ne men det känns konstigt, för jag har alltid tyckt att jag har varit lite mer "kill" aktig istället för tjej :P haha

Uppdaterar lite mer sen när vi kommer hem från Kalmar. Fr se om Minna följer meed hem :D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0