Sista morgonen och fika&bad!

Tjobre.
Nu är klockan så där mycket igen. Jag fattar inte varför jag inte kan sova. Usch, det börjar faktiskt bli irriterande! Men aja. Idag var det iaf sista morgonen som jag mjölkade ensam. Gick väl sådär, det var en ko som inte ville stå där de fanns en plats så jag fick ett helvete innan jag fick in henne. Ibland funderar jag allvarligt övar att byta jobb :P haha. Men annars har dagen flytit på. Fick reda på utav mamma vid 3 (?) tiden att vi skulle åka till Hornsö igen och bada och fika. Det var rikigt skönt att svalka av sig :D Men otur som bara jag kan ha så stod jag vid kanten och bryggan, eller någon vinglade till och då åkte jag i vattet, det var inte så jag ville doppa mig, men  aja. Kallt innan man hann vänja sig ^^ Har tagit lite bilder men jag laddar upp dem imon om jag hinner, orkar nog inte det nu :P haha

Imon ska vi in till kalmar på kvällen och fira mamma. Hon fyllde ju år den 3 juli så hon fick ett presentkort på grillbufé på byttan(Vet inte om det var den men skriver den iaf ;) ) Så vi ska in dit. Och så hoppas jag på att få lite semester snart. Inte för att jag är trött på jobbet, utan skulle behöva inte jobba, :P
Men det löser sig. Nu ska jag försökta sova iaf.

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0