Vad ska man ha för rubrik?

Hallo er som läser ^^

Idag var det jävligt seeegt att gå upp och jobba. Slöade igenom hela två timmar innan man fick gå in och lägga sig :P Vaknade vid halv 12 och kikade runt lite. Efter det blev det bara att ligga i sängen och kollade på Ice Age 3, den var nog den bästa av alla 3.

Och sen spelade jag Fia med Knuff och då var det två stycken som höll på att säga att jag var fjortis, bitch och allt sånt. Hur orkar folk? Inte för att jag tar åt mig, men störande. Haha fast lite kul var det. De sa att de skulle knuffa in mig och att jag skule ångra att jag började spela, men när jag knuffade in dem så blev de tjuriga :P och de kunde inte ens gissa rätt på min ålder, det var lite kul ^^

En sak som jag har funderat på. För att få bloggen lite mer personlig (den är ju redan det, men iaf) så hade jag tänkt att jag skulle göra en ny kategori. "Lantliv", där jag kommer skriva om djuren och allt sånt som jag lever med. Tänkte att det kanske skulle kunna vara lite kul, eller det är ju vad jag tycker iaf. Men får se när jag hinner, för att det har varit lite mycket nu.

Hoppas att det är fint väder imon! Om det är det så ska vi åka till hornsö och bada och grilla :D Och minna åker hem imon med :( aja, glad att jag har fått vara med henne denna helgen.

Nu har jag skrivit mycket ;) ska fortsätta kolla runtpå internet, inte trött för fem öre :P

Bye (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0