230609

Nu ligger jag i sängen och kollar på film. Ska snart sova tror jag.

Har lagt över nät på balarna idag. Det var mycket upp och ner hoppande på dem :P haha Var tvungen att ta på mig keps igen. Är grymt rädd över att jag ska bränna mig igen. Usch.
Sen gick jag lite med trimmern som jag skrev förut. Ska nog göra det imon med, om mamma köper mer bensin. Therese smsade och frågade om jag ville följa med och rida, så jag gjorde det och sen pratade vi lite om mina hästar och så. Så nu blev jag sugen på att få igång Doolin och börja hoppa igen. Men jag ska försöka hitta lite bättre hinderstöd och så. Förut hade jag dunckar, men har bara 3 och jag tycker att de är för små. Får väl se om mamma vill göra mig några eller om jag gör dem själv :P haha

Och sen när jag kom hem från Therese så gick jag ut till hästarna och gjorde upp hoppbanan igen. Och sen hoppade jag upp på Melina barbacka utan sadel och träns ^^ Men hon var så tråkig :P hon ville inte gå. Så jag hoppade av och hoppade upp på Doolin istället :D Hon ställde sig och ville att jag skulle ta ner blad åt dem. Och Melina nådde inte så jag skulle ta ner lite til lhenne och gav henne det, då råkade hon bita mig i fingret. Fy fasen va ont det gör :P Kan knappt skriva på tangentbordet med det fingret :P haha

Nehe, nu ska jag ta och se färdigt på filmen :P sen sooooooova :D
Pusshej<3
(ps, saknar min pluttan!<3 ds.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0