270609

Åh, va trött jag är.
Idag jobbade jag sista morgonen på 3 veckor, om jag inte måste hoppa in vill säga. Sen så sov ja i typ 1 timme ochupp och ut till köpingen och stå där från 10.00 till 15.00, det var lite långtråkigt faktiskt. Sålde inget utav det mamma hade med sig. Men fick iaf ge ut 2 kort med mammas adress och så ^^

Sen läste jag ut tredje boken i Twilight igen. Och nu har jag inget att läsa så jag beställde den fjärde och sista boken i den serien.

Det var fest i Grimhult så drog dit ett tag, men det var tråkigt för att alla bara satt och pratade istället. Men sen kom mamma och sa att Minna skulle komma hem så jag satt och väntade på att klockan skulle bli 9 så att vi kunde åka hem och så att jag kunde få krama om henne . Sagt och gjort så åkte vi hem. Tror inte att jag kunde ha blivit gladare när jag fick se henne :D

Så nu har jag och mamma busat med henne och Fanny och nu drog mina föräldrar till Långemåla, skulle egetligen ha följt med, men är för trött för det. Riktigt skönt att få sova ut lite.

Jag har tänkt på en sak. Jag har det egentligen riktigt bra hemma. Jag är underbara djur och riktigt bra föräldrar. Så vad är det jag egentligen klagar över? Jo, jag har en syster som ALLTID hackar på mig, vad jag än gör. Och så har jag en bror som jag aldrig riktigt fick prata om saker som jag skulle vilja. Som gården och allt det. Jimmy hade planerat att han skulle ta över gården sen. Och jag saknar honom för det . Och ja, sånna saker. Men  orkar inte tänka mer på det.. Ska sova nu iaf.

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0