280609

Söndag redan då.
Vaknade vid 11 idag. Hade en bra dröm som jag gärna hade drömt om lite mer men va inte trött längre. Aja
Har inte gjort så mycket idag. Klippte gräset lite, men får inte vara i solen. Fast jag smörjde in mig med lite solkräm i ansiktet, för att det är värst om jag skulle bränna mig. Men nu brände det på armarna istället. Eftersom jag har torrklåda och inte tagit ut min salva till det än så har det spridit sig och det svider som bara den när det kommer sol på. Så jag har jagat skugga hela tiden idag ^^

Målade lite på ladugården men penslen var så klumpig att ja slängde bort den och började måla med fingrarna :D det var kul, fast inte när färgen torkade. Gick knappt att få bort :P haha

Sen blev det mycket mys med Fanny och Minna. Och grillning med. Fy fabian va gott det var :D
Therese och Magnus kom med.

Igår så beställde jag den fjärde och sista boken i serien Twilight :D Hoppas att jag kommer att få den imon ^^

Det var väl vad jag hade att säga :D
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0