Lykonummer 18, betyder det att jag har tur?

Nu  vid 8 så var jag och tog blodprov. Jag har kommit på att jag är livrädd för nålar. För det första så är de vassa och för de andra så gör det ont när de sticker en i armen! Men när jag kom in till provtagningen får man ju ta en sån där kölapp. Och gissa vad? Jag fick mitt turnummer, 18! Så nu kan man ju bara hoppas att jag har tur så att mina blodfetter har sänkts så att jag kan få fortsätta med min medicin.

Nehe nu är det dax att börja jobba lite ^^ ska gå runt en åker och kolla så att staketet är helt och så för att korna har ingen mat ^^

Men just det, nu blir det denna bloggen, skulle bara bli jobbigt att ha kvar den andra, men den är fortfarande kvar. Men kommer inte skriva i den. Tror jag inte iaf ^^

Ha en bra dag. Kanske skriver mer sen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0