Måndag - Ny vecka, nya möjligheter

Jahopp, då har man gått in på en ny vecka.

Haha lät lite löjligt, men aja. Idag har det iaf varit en bra dag :D
Jag fick min klänning som jag la ett bud på på tradera. 550 eller något. Men det tycker inte jag var så faltigt för att den var ny, så jag kan ha den på bröloppet och på Evas 50-års fest med :D
Så måste åka in till kalmar med Sarah och hitta ett par passande skor ^^

Idag jobbade jag morgon igen, men nu behöver jag inte jobba förens på torsdag. Inte morgon iaf. Men sen kanske jag måste jobba kväll, men hellre det än att gå upp tidigt.

Nu ligger jag ute i trädgården på en madrass och datorn framför mig och lyssnar på Miley Cyrus hon är grymt bra, hittar många låtar som jag fastnar för.
Och så har jag lekt lite med Fanny, men hon är så hårdhänt. Jag har blåmären överallt :P haha.
Nu är det den ända tiden på dygnet som jag kan vara ute utan att behöva gömma mig. Ganska skönt ute faktist, om det inte hade varit en massa myggor som bits -.-

Just det, jag får ju fortsätta med min medicin med :D Fast jag får ju trappa ner, men ändå. Jag hade för höga levervärden den här gången. Så nu måste jag åka in till henne så att hon får kolla lite saker och sen måste jag ta nya blodprov och stuff like that. Men är glad över att jag får fortsätta iaf :D

Nu ska jag nog kolla lite på film ^^
Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0