Misslyckad Midsommar redan!

Usch varför vaknade jag ens idag?
Min midsommar är redan förstörd. Eller den var bra till typ 2-3 tiden?
Jag satt i köket och kollade på OTH och åt lite när pappa vaknade. Sen efter det vaknade mamma med. Och då börjar han p ådet där jävla tjatet om att vi ska släppa ut kvigor, och jag sa till honom att vi kanske inte behövde göra det nu eftersom det är midsommar. DÅ får han värsta dampet och nästan skriker att vi aldrig släpper ut dem och skt.
Ibladn bara hatar jag honom när han håller på så.

Men annars har min dag varit bra. Gickk upp vid halv 6 och jobbade. Sen så hade en ko kalvat så vi tog in den, men nu har den kalvförlamining så väntarpå veterinären :/
Och Buster har kommit med, vi sk vara hundvakt åt honom till imon ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0