Överlevnad och ensam hemma

Som jag skrev i förra inlägget så var det ju en ko som hade kalvat och fått kalvförlamning, men hon klarade sig. Hon fick något så hon skulle ställa sig upp, men hon orkade inte så veterinären gav henne elektriska stötar och vi hjälpte henne upp. Jag tyckte att det var riktigt otäck att se på när han gav henne stötarna, för när hon väl stod upp så hade hon tungan utanför munnen och skakade i hela kroppen. Aldrig vill jag vara med om det igen!

Men för att det är midsommar så skulle vi fira det hemma. Så Anette, Fredde  och Knoen kom hem till oss. Fredde och Knoen var skit fulla redan när de kom till oss :P haha
Och fan va jag skrattade åt Fredde! xD
Men sen skulle de till någon Camilla i koverhult så jag har varit ensam hemma sen typ 8?
Men jag har varit inne på mitt rum där tryggheten är och ibland har jag gått ut med hundarna ^^

Nu har jag inte så mycket mer att säga. Ska upp vid halv 6 imon och jobba, men kan inte sova. Aja, det löser sig
Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0