Regn, hästflytt och gräsklippning

Det är istort sätt vad min dag har bestått av.

Jag somnade vid 01.00 när mamma kom hem. Tror aldrig att jag har skrattat så mycket åt henne som jag gjorde då :P haha
Och sen var det bara att gå upp vid hav 6 och ut i ladugården. Men efter det så gick jag in och la mig igen. Och vaknade vid halv 1 eller något :P haha

Och då flyttade vi hästarna så att de kunde få lite mer bete, för att de har verkligen ätit rent i förra hagen. Uscha. Men de blev jättelyckliga av att få mer bete så de sprang runt som galningar och sparkade bakut och småstegrade sig lite ^^ Men de lugnade ner sig efter ett tag så...

Och så satte jag mig på gräslipparen med. Gräset växter ju så att det knakar. Det var ju inte länge sen jag klippte det.

En sak jag hatar är att jag inte får sola. Så jag måste göma mig under massa kläder för att inte bli solbränd. Gjorde ju det misstaget när jag hägnade och en sak som är säker, jag gör inte om det. Antingen får jag gå och gömma mig under hela sommaren eller så får jag åka och köpa solkräm. Vill ju bli lite brun till bröllopet, men som sagt, om jag får fortsätta med medicinen. Om jag inte får det så tänker jag börja sola iaf. Men vill verkligen fortsätta med den. Aja, BIG problems, I know.  ;)

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0