Slö dag idag

Idag har det inte hänt så mycket. Har faktiskt inte orkat omjag ska vara ärlig. Körde typ slut på mig själv igår. Men alla har väl rätt att ta en dag ledigt? :P
Men idag har det bara varit sängen för min del. Vaknade vid 10 och orkade inte gå upp så jag kollade på ett par avsnitt på OTH. Men sen iaf har jag lagat mat, städat mitt rum och dammsugat i huset. Så jättelat har jag ju int varit iaf ^^

Imon är det Midsommar och det spenderas hemma. Ska jobba på midsommardagen så orkar inte åka någonstans. Om det är bra väder imon så måste jag vända höet igen, men om det regnar så ska jag jobba med min moster. Får väl se hur det blir, inte så väldigt lockande något av dem.

Aja, det blir nog bra ^^
Nu ska jag fortsätta att städa klart rummet ^^
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0