Traktorkörning & Kycklingsallad

Idag har jag jobbat ganska mycket. Är slutkörd.
Som sagt så var jag ju och tog blodprov igen. Och jag mår alltid illa efter att jag har tagit det. Och får ont i huvudet. Men aja, jag gick ut och hängnade till korna. Det tog en timme sen skulle jag sätta upp nytt bakom ladugården för att hästarna hade sönder det när de gick där. Och förbannad blev jag, och ont hade jag ( gjorde mig illa när jag kollade på staketet innan!) men jag fick upp det iaf. Sen var det abra att släppa ut korna. Blev lite stolt över mig själv när jag såg hur glada korna blev att få en till hage ^^

Sen tyckte jag att jag hade varit duktig så jag gick in och kollade lite på One Tree Hill, men nä då. Då kom pappa in och hade panik och sa till mig att jag var tvungen att åka och vända höet för det hade ingen gjort. Och jag får jämt så ont i magen när han håller på så. Det är inte mitt fel att ingen har sagt till honom att de inte skulle köra. Men iaf så körde jag där 2 timmar i sträck, med bara en pissepaus ^^

Sen hem och ta ladugården. Mamma och jag orkarde inte laga mat så hon hämtade sallad medans jag körde ut en bal till kvigorna ^^ ska bara tillägga att min hund följde med mig i traktorn(a) inte ofta det händer ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0