19 November

Jahopp, vart tar alla dagarna vägen? Jag tycker att de bara rinner iväg.
Idag och igår va det iaf mässa på skolan så vi ställde ut våra produkter. Och igår var det några som kom fram och frågade vad det va vi gjorde, så då tyckte jag allt att tiden gick fort, men det gjorde det absolut inte idag! Segt att stå från halv 9 till 11 när det är massa folk, men som inte kommer fram och frågar något. Men men, vi fick iaf en beställning idag på 6 glas :)

Har egentligen inte så mycket att säga. Livet går upp och ner för det mesta. Vet inte vad det kan bero på, men jag kan inte sova ordentligt på nätterna utan bara vrider och vänder på mig hela tiden. Har säkert kommit in  i min period där jag inte kan sova riktigt.

Nu ska jag så färdigt i FarmvilleFacebook ;)
Efter det ska jag kolla på La Bamba sen ska jag sova (:

Just de, vi ska hämta mormor imon, Jimmy fyller år! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0