29 November

Jaha, nu har en till helg gått. Jag fattar inte hur fort det går.
Men idag har jag varit hos Anna :) Hon hjälpte mig med headern som jag har uppe nu :D
Jag kan säga att jag hade problem med traktorn som jag skulle köra när jag skulle till Anna. Först kunde jag inte hitta huvudströmbytaren, och jag menar det går ju inte att starta utan den ;) men när jag väl hittade den så kunde jag bara köra 8km/h. Så då kunde jag inte hitta knappen så man kan köra automaten. Men tillslut så gck det och jag kom till Anna :)

Nu ska jag sova , för imon blir det plugg för alla slantar, eller försöka iaf ;)

Kommentarer
Postat av: annamaria

Stackars Anna och hennes komplicerade lånetraktor ;D <3

2009-11-30 @ 18:37:26
URL: http://jagvillintevaraharry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0