Allt i sin ordning, eller?

Pluggade som en tok! Jag satt från halv 6 tll halv 9 sen gav jag upp. Jag har typ 3 uppgifter kvar och 4 frågor sen är jag färdig. Och jag vet att jag inte ska tycka detta för Jenny dödar mig, men jag tycker att jag är värdelös som inte kan fixa uppgifterna som är kvar. Men jag kunde det verkligen inte och då är det ingen ide att sitta och kämpa med det.

Men nu har jag fått tillbaka lite utav självförtoendet. Rummet är halvfärdigt och luktar jättegott efter alla doftljus som jag tände.  Mumms :) Men då var ju allt i ordning, so can i go to bed now?

( ps. Anna, leka snart igen? ds. )

Hörs imon bloggen och ni som läser :]

Kommentarer
Postat av: annamaria

tummenupp för Annas självförtroende :D och du måste leka med mig snart!<3

2009-12-02 @ 15:34:42
URL: http://jagvillintevaraharry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0