Äntligen Fredag

Det har varit en ganska jobbig vecka i skolan. Och jag kan börja med att säga att jag hatar min lärare så grymt mycket. Aja, men vi har fått vår affärsplan färdig så nu kan man lägga det åt sidan. Och nu kan jag passa på att säga att jag fortfarande hatar min lärare. Hon bara ska hitta fel på oss hela tiden, hon kan inte säga vad som är bra utan hon måste bara säga det som är fel. HATAR HENNE!!! Kärring.

Nu ska vi inte bli på dåligt humör.

Idag när jag hade varit ute och gått med grannes hundar ( slutade förövrigt vid halv 12) så gick jag hem de 1,2 km. Sen tänkte jag att jag skulle ta upp posten eftersom jag ahde sett postbilen. Och när jag fick se hästarna så såg jag först inte min polle. Så jag ropade men såg henne fortfarande inte. Men sen fick jag se henne ligga på marken helt utsträckt. Så känslig som jag är så fick jag en klump  i magen och så  började jag ropa hennes namn men hon rörde sig inte. Klumpen i magen växte sig större tills jag verkligen skrek hennes namn. Då öppnar hon ena ögat. Så sur jag blev! xD Här hade jag stått och varit skitnervös, så låg hon  ju bara och sov. Haha. haha men sen när jag såg att hon levde så gick jag in.
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0