Lite sent...

Nu blir det ett sent inlägg för jag kan inte sova. Jag har kommit in i en period där jag inte kan sova. Det kvittar hur trött jag är så kan jag inte sova. Det är något störande. Men men. Imon kommer hovslagaren så det blir till att stå ute i stallet hela kvällen.

Och idag kom en gubbe till oss och kollade på vår kyl, spis, fläkt och ugn. Äntligen ska vi byta ut allt de. Det var faktiskt på tiden för att allt det är 18 år gammalt, precic som jag ;)

Ne men iaf så har inte jag mått så jättebra. Jag har haft ångest över att jag inte gör något, jag får ångest att jag inte orkar med mig själv. Allra minst orkar jag inte med min häst längre. Häromdan när jag gick hem (en kilometer går skit långsamt när man är trött) så tog jag iaf upp posten och då kom hästarna till mig. Då när jag var hos Doolin, så borrade jag in näsan i hennes hals. Fy fabian va hon luktade gott och just då slog det mig att jag verkligen saknar att rida henne, men jag har inte orken till det just nu. Ni kanske tänker att jag är väl bara att ta tag i det, men så enkelt är det inte för mig. Utan jag måste hitta min motivation och få tillbaka glädjen igen. Kommer kanske ta ett tag, men jag vet ju iaf att min polle står där ute och väntar på mig. Eller det hoppas jag att hon gör iaf.

Nu ska jag göra något annat tills jag blir trött :) sho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0