Måndag igen.

Nu är det måndag igen då. Skolan gick ganska fort, men på en lektion var det fasen så seeegt. Satt faktiskt hela lektionen och pluggade, men kändes inte som om jag kom framåt. Kom en bit på butiksmatten oxå, snart färdigt  med det. Sen på turismen så kom jag på att syven eller vad det heter hade skrivit fel på pappret där det står vilka ämnen jag har läst och vilka jag ska läsa. Där hade han skrivit Turism och Resor men det hade jag faktiskt bytt. Jag hade till och med skrivit på ett papper att jag hade bytt. Men gick till honom iaf så han fick ändra det. För egentligen läser jag Konferens och reception och det är skillnad. Resor ligger på 50 p medans konferens ligger på 100p väldig skillnd ;)

Men nu blir det plugg hela kvällen. Har inte så mycket kvar men vill hinna färdigt till imon så att jag kan sitta med fördjupingar på lektionen isället :)

Och på lördag nästa vecka ska jag försöka tvinga med mamma till kalmar så att jag kan lämna in min icke hela kamera. Om ingen annan gullig själ vill följa med in och visa vägen? ;)

Haha ne nu får jag nog ta tag i plugget. Har faktiskt öppnat boken! (Y)

Goddagens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0