Torsdag - ingen sovmorgon

Jag har kommit på att dagarna går ganska fort. Vissa kanske det är bra att det går fort, men vissa kan faktiskt ta och gå lite söligare. Men men.

Idag fick jag ingen sovmorgon. Mamma skulle till kalmar och pappa skulle jobba så och mamma skulle vara inne i kalmar vid halv 8 redan. Så det var bara att pallra sig upp vid 7 när klockan ringde. Eller "pling" rättare sagt. Men det var skönt att ha hela huset för sig själv på morgonen. Gå runt och inte göra något utan bara vänta på att tiden ska gå och sen dra sig till bussen. När jag satt i skolan så hittade jag Louise som jag satt med till Emma kom med :) Sen så jobbade hon och jag med vår affärsplan så den är så gott som färdig nu :D sen jobbade vi bara med den och sen var skoldan slut.

Nu har jag börjar träna med! Eller träna och träna, men iaf. Jag ska hoppa 100 ggr hopprep per dag och sen gå i något som jag inte vet vad det heter, men gott gör det iaf :P haha

Sen den 21 november ska jag se New Moon med Anna :D Fatta va gutt det kommer att bli! Se en jättebra film i jättebra sällskap :D Bättre kan det nog inte bli :D

Det var allt för mig (:

Kommentarer
Postat av: annamaria

Pepp på riktigt nu dåva :D Fast jag hämta dom imorgon kom jag på, hittade öppettiderna men jag ska till Kalmar imorgon så det blri bra :)



<3<3

2009-11-06 @ 13:38:15
URL: http://jagvillintevaraharry.blogg.se/
Postat av: annamaria

Dom fanns på hemsidan :D och jag har inga sms därför jag inte svarade :P <3<3

2009-11-09 @ 17:27:02
URL: http://jagvillintevaraharry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0