Ett tag sen.

Nu var det ett tag sen som jag bloggade. Men livet har flytit på och allt har varit bra. I torsdags så åkte jag med Evelina, eller hon skjussade mig till högsby och där gjorde jag min tungpiercing. Och sen var jag med henne när hon red Greve ^^
Så har jag börjat måla rummet med. Men när jag öppnade burken med färgen så såg jag att det var rosa. Och jag som skulle ha röd färg. Men det blev till att sätta sig i bilen och hämta den rätta färgen. Så nu har jag målat en del 1 gång till och sen har jag målar ena dörren, men nu är färgen slut så mamma ska köpa hem ny imon. :)

Idag har jag inte legat på latsidan. Först jobbade jag och sen liite lat som man va så var jag bara tvungen att sova 1 ½ timme :P haha. Sen satta jag igång att måla igen. Och sen var det bara ut och jobba igen. Mockade i stallet och tog in hästarna med. Tyckte synd om dem när de var ute i regnet. Sen så tyckte jag att det var något kontigt med Shannons box. Den såg mycket annorlunda ut än de andra. Men sen när jag mockade fick jag syn på saken som gjorde boxen annorlunda. Han hade petat ner sin saltsten så att den låg på golvet under massa spån. Det var ju därför jag tyckte att det såg annorlunda ut :P Sen fick dem ha täcke på sig ett tag så att de skulle suga upp regnet :)

Det va vad jag hade att säga ^^

Natti (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0