Fredag

Det skulle ha varit sista dagen på Apu:n. Men det blev det inte för min del. Hade jätteont i foten när jag vaknade, men trodde att det bara var kramp så tänkte inte mer på  de. Släppte ut hästarna och sen åkta jag och mamma in till kalmar för att hjämta våra jackor. Men när vi gick där inne så fick jag jätteont och kunde knappt gå. SÅ jag åkte till skolan för att kolla med skolsyster om hon kanske visste vad det kunde bero på. Men hon trodde att det kunde vara en inflammation och så ingde hon till vårdcentralen. Så fick jag en tid vid 1 och jag fick inte tag i mamma. Jag ringde till Linus och frågade om Eva var där, men hon hade ju nartuligtvis åkt. Sen ringde jag till mormor men det var ingen som svarade. Till slut så svarade pappa så mamma kom halv 1. När jag väl är på centralen så vet dem inte vad det kan vara utan dem tror att det är inflammation så fick voltaren och panodil som jag ska käka i 2 veckor nu. Vilken jävla koll det är på dem. Det är andra gången de "tror" att det är något. Men de bara gissar ju! Usch nu är jag piss off!

Bäst att sluta skriva innan jag ångrar något

Kommentarer
Postat av: annamaria

vårdcentralen är äckel! Dom bara tror och gör inget åt något. usch!



saknar dig <3

2009-11-04 @ 08:53:06
URL: http://jagvillintevaraharry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0