Jobb och Jobb

Nu har jag äntligen fått jobb av Linus som tar lite längre tid än de andra :P haha
Just nu sitter jag i hans lägenhet och skriver in alla deras varor i datorn. Jag kan bara säga att det inte är lite varor de har. Haha. Och sen kollar jag på hans knas till kisse, som för övrigt kommer hemifrån oss ;) Haha ne man ibland får han några ryck och ska bara bita på allt och alla ^^

Sen var jag & Eva på en promenad med. Ganska kallt men det var skönt att röra på sig lite när man har suttit framför datorn hela dagen. Så vio var inne i sammanlagt 5 affärer tror jag. Den bästa affären vi var inne på var nog June guld , hittade grymt snygga piercingar! Jag vet inte om Evelina läser min blogg, för då har hon nog redan listat ut vad hon ska få i födelsedagspresent ^^ Så när jag får pengar utav pappa så ska jag köpa en present till henne och köpa en till mig själv med ^^ Hittade en till tungan, en helrosa. Grymt snygg ^^

Fick en plånbok utav min moster med. Har kollat på en länge och sen frågade hon om jag hade hittat någon jag gillade, och eftersom jag hade gjort det så sa jag vilken jag skulle köpa sen när jag fick pengar, men då tog hon den och sa att jag skulle få den utav henne ^^ Hon är för go min moster :D

 

Snart så kommer nog mamma och hämtar mig, får se om hon har tagit stallet eller om jag ska ta det när jag kommer hem :) Nu ska jag fortsätta jobba(:

 

Ha de bra :] <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0