Måndag.

Lite dålig uppdatering, hoppas du inte har märkt det anna ;)

Men nu har jag fyllt år :D Haha hela 18 år. Just för tillfälligt känns det nog inte så mycket. Men det märks att jag får göra lite mer som jag vill. Jag ska ju pierca tungan snart, och mamma och pappa säger inget om det. Visst de tycker inte om det, men de sa att jag fick göra vad jag ville när jag fyllde 18 så det är exakt vad jag kommer göra nu :) sen så frågade jag dem om jag kunde få måla om på rummet. Förväntade mig ett nej, men det blev ett ja :D Sen när jag sa att jag ville ha det rött och svart så sa det inget om det. Så idag har vi köpt röd färg, så nu ska jag bara rensa ur rummet sen är det bara att tuta och köra :)

Tänkte skriva lite vad jag fick när jag fyllde år.
Blev väckt av mamma och pappa runt 9 tiden. Då fick jag mina fonder. Det är sånna pengar som jag och syrran fick av jimmy och av morfar. Så de låg på 59.000 och om man låter de ligga kvar så växer de ännu mer :O haha. Sen fick jag ett konto, (måste gå till banken när jag ska ta ut pengar av de kontot) men det var 10.000 på det till mitt körkort. Så nu får jag ta tag i den delen av mitt liv. Sen fick jag världens goaste parfym:

sd

Sen var det kalas på kvällen för släkten. Från pappas sida fick jag 100 kr från varje familj om man säger. Förutom från farmor, för av henne fick jag 500 och en duk tror jag det var :) Av mormor fick jag 200 kr och  jättefina blommor. Av Krille, Lana, Erik, Moa, Linus och Eva fick jag en låda av Xide och 1000 kr att handla en jacka för :D
Syrran fick jag oxå en låda sprit ^^ Fast det var lite mer blanding i den, men sånt tycker vi om ^^ Just det. Mamma och alla i släkten på hennes sida lurade mig -.- :P Syrran hade sagt till mig att hon hade en stor tenta så hon kunde inte komma hem på min födelsedag utan vi skulle ta det helgen efter. Men sen framåt halv 7, 7 så kommer det en bil som jag inte alls kände igen. Tänkte att det kanske var någon mamma hade bjudit, men det klev ur en blond tjej och en kille. Då gick det ju upp ett ljus att det var syrran ;) Haha då hade då blåst mig hela tiden xD. Men men :P haha

Sen så kom Therese och Magnus med :D Utav dem fick jag en korg med sprit och godis :D haha och Anette och Fredde var ju med :D Av dem fick jag kakor och 200 kr :D

När jag räknade ihop så hade jag fått 2200 kr samanlagt :D Haha och utav dem pengarna så ska det räcka till en skinnjacka och piercing i tungan :D

 

Så till veckan blir det att åka in till kalmar. Mmma sa att jag skulle följa med då, fast vi kunde inte åka in förens det var någon som skulle ringa till henne, fattade aldrig varför, men aja. Så nu är livet på topp kan jag säga :D

 

 


Kommentarer
Postat av: annamaria

jag såg ;D

2009-10-06 @ 19:07:48
URL: http://jagvillintevaraharry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0