Now it´s time

Hey :)
Va ganska trött när mamma väckte mig vid kvart över 8 och frågade om jag kunde släppa ut hästarna. Och klart jag gjorde det, allt för att underlätta fr min älskada mamma. Hon har fortfarande ont i sitt knä. Jag tycker så synd om henne, hon brukar inte gråta när hon har ont, utan hon brukar vara gnällig. Som alla andra typ. Men ofta denna veckan så har jag sett henne gråta över att hon har så ont i knät. Usch. Men tog iaf ut hästarna, fattar inte vad det har tagit åt Shannon. Så fort man inte tar honom först så har han börjat sparka i boxdörren. Det har han aldrig gjort förut, men börjar väl komma upp i tonåren ;)
Sen var det skolan som gällde. Gick ganska fort, som tur var :P haha. Så kom syrran och hämta mig så åkte vi hem. Jag skulle ju kanske ha köpt hennes mobil, men jag kunde inte ha 3G i den. Det ända som gick var Telia, men vill inte ha det för jag har ingen teckning hemma, sen kan jag inte ringa gratis till mamma, pappa eller Evelina. Så blev till att kolla på tradera och blocket och så. Sen hittade jag den här fina saken:

sd
Jag blev förälskad! Och så satte jag mamma i jobb så hon fick sköta auktionen. Hon är skitduktigt på det! Hon har vunnit alla auktioner som vi har varit med på :) Så den kommer nog hem nästa vecka :D Det var verkligen på tiden att jag skaffade en ny mobil :P haha. För min gammla har jag fått tejpa ihop locket back för att batteriet inte ska åka ut :P och sen så kan jag inte ha ett minneskort i, för att när mamma hade mobilen så satte hon det fel så det gick inte att få ut igen. Och sen locket till det har jag råkat ta bort och slarvat bort :P haha

Så det var lite från min vardag idag :)
Anna, glöm inte att jag älskar dig (':<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0